IT-Develop logo
PL EN

Gestor Nexo

Gestor Nexo to program wspomagający budowanie trwałych relacji z klientami oraz zarządzanie pracą w firmie.

Od 0

Dzięki automatyzacji różnych czynności pozwala zaoszczędzić czas, zapewniając większą wydajność i efektywność.

Umożliwa ewidencjonowanie klientów wraz z historią kontaktów, przedstawianie i negocjowanie ofert oraz prowadzenie korespondencji mailowej czy zbiorczą wysyłkę maili za pomocą wbudowanego klienta pocztowego.

Największe zalety tego oprogramowania:

 
obsługa wielu walut na ofertach
 
przechowywanie i łatwe wyszukiwanie   w systemie danych klientów
 
planowanie i wykorzystywanie promocji
 
wysyłanie indywidualnych lub masowych wiadomości SMS
 
możliwość pracy jedno- i wielostanowiskowej
 
system raportowania z możliwością przetwarzania wyników raportów
 
wszechstronna obsługa ofert dla klientów
 
przypomnienia o zaplanowanych działaniach oraz rejestrowanie czasu wykonania działań

Gestor Nexo dobrze działa w obszarze wewnątrz firmowym, organizując i usprawniając pracę.

Pozwala planować wykonanie zadań wraz z delegowaniem ich na pracowników, monitorować postępy w wykonywaniu prac, rezerwować ogólnodostępne zasoby w firmie (np. pojazdy służbowe).

Zamawiam wdrożenie

Wzbudziliśmy Twoje zainteresowanie?

Chcesz dowiedzieć się więcej? Jesteś ciekaw ile to kosztuje?

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgazasz się na ich użycie. Nasza polityka prywatności