TradeWatch: czyli jak sprzedawać skutecznie?

Sprzedaż internetowa stale zyskuje na popularności. Coraz więcej sprzedawców decyduje się na prowadzenie sklepu również na serwisie Allegro. W ten sposób firmy starają się zwiększyć dochody. Niestety na Allegro panuje ogromna konkurencja. Sprawa jest szczególnie skomplikowana dla osób, które chcą rozpocząć tam handel w obleganej niszy. Tutaj z pomocą przychodzi narzędzie TradeWatch, z którego korzysta większość największych 

Czytaj dalej…

Błędy popełniane przy rozwoju sklepu internetowego

W roku 2017 w Polsce działało prawie 30 tysięcy sklepów internetowych. Do kwietnia 2018 zniknął co dwudziesty z nich. Sklepów mających za sobą dwa lata działalności było w tym czasie niecałe 85 procent. Co ciekawe, mityczne „pierwsze 24 miesiące” wcale nie są wartością krytyczną – wśród starszych e-commerce’ów wartości te są jeszcze gorsze. Dlaczego? Ponieważ 

Czytaj dalej…

Dlaczego prawidłowe stany magazynowe wpływają na zyski w sklepie internetowym?

Automatyzacja sklepów internetowych jest już standardem na rynku e-commerce. Dobrze zintegrowany system, łączący w sobie procesy logistyczne, zarządzanie magazynem, czy obsługę klienta, pozwala na budowanie solidnej marki. Ta natomiast decyduje o liczbie klientów i co za tym idzie wielkości dochodów ze sklepu internetowego. Systemy informatyczne nie tylko skracają czas realizacji wysyłki, czy zmniejszają ilość błędów, 

Czytaj dalej…

Jak sprzedawać za granicę? Ekspansja twojego e-sklepu.

Coraz większa ilość sklepów internetowych w Polsce decyduje się na rozszerzenie swojej działalności poza granicami kraju. Nie powinno to dziwić patrząc na fakt, że w 2017 roku wartość rynku e-commerce w UE przekroczyła 400 mld Euro. Za naszą zachodnią granicą zakupy w internecie stały się niezwykle popularne. Przeciętny obywatel Wielkiej Brytanii rocznie wydaje około 3625 Euro na 

Czytaj dalej…

Pełna integracja e-sklepu, co to znaczy?

Jeszcze kilka lat temu większość sklepów internetowych w naszym kraju prowadzona była…mówiąc delikatnie, w spartański sposób. Oznacza to, że większość czynności związanych ze sprzedażą online była wykonywana przez ludzkie ręce. Pracownicy lub właściciele sklepów wypełniali ręcznie formularze wysyłki, sami dbali o zamawianie kuriera, kontrolowali stan magazynowy oraz uaktualniali aukcje na stronie e-sklepu. Jeszcze kilka lat temu 

Czytaj dalej…

Nie masz czasu na rozwój sklepu internetowego?

Rynek e-commerce w naszym kraju z roku na rok osiąga coraz to lepsze rezultaty. Już teraz (2018 r.) jego wartość szacowana jest na 50 mld złotych. Najnowsze raporty podają, że w kolejnych latach rozwój ten będzie coraz szybszy. Szacują one, że już w roku 2020 rynek sprzedaży internetowej osiągnie wartość rzędu 70 mld złotych. Eksperci ds. finansów 

Czytaj dalej…

Internetowy e-sklep integracja z system ERP

Automatyzacja procesów w sklepie internetowym w ciągu ostatnich kilku lat wykonała duży krok do przodu. Pierwsze systemy tego typu umożliwiały usprawnianie pojedynczych czynności, jak generowanie faktur, czy kontrolowanie stanu magazynu. Z czasem jednak, wraz z rozwojem sztucznej inteligencji pojawiły się zupełnie nowe rozwiązania dla e-sklepów. Jeszcze kilka lat temu większość czynności, związanych z prowadzeniem sprzedaży internetowej, 

Czytaj dalej…

Automatyzacje w e-commerce, jak zwiększyć sprzedaż w internecie?

Nawet prowadzenie niedużego sklepu internetowego może wymagać dużo zaangażowania, pracy i czasu. Każde zamówienie musi zostać opisane, zapakowane odpowiednie oraz wysłane. Dodatkowo należy aktualizować ilość dostępnych produktów dostępnych w ofercie. Należy też codziennie sprawdzać ilość zamówień oraz odpowiadać na wszelkie zapytania i reklamacje klientów. Na szczęście powstały bardzo dobre rozwiązania skierowane do właścicieli niedużych sklepów 

Czytaj dalej…

Nowoczesny e-sklep, czyli narzędzie do sprzedaży w Internecie.

E-sklepy cieszą się obecnie ogromną popularnością. W sieci dostępnych jest niezliczona ich ilość praktycznie w każdej branży i dziedzinie. Ciężko wyobrazić sobie dzisiejszą sprzedaż bez sklepów internetowych. Każda firma, niezależnie od wielkości, musi zdawać sobie z tego sprawę. Klienci bardzo chętnie odwiedzają e-sklepy. Taka forma sprzedaży jest nie tylko wygodna, ale także często bardziej opłacalna, 

Czytaj dalej…