e-commerce

Comarch e-Sklep – Zintegrowany sklep internetowy.

Zakupy przez internet są nie tylko komfortowe, ale i dają nam dostęp do nieograniczonej ilości różnorodnych produktów w kraju, ale i tych oferowanych za granicą. Ze względu na rosnące zainteresowanie właśnie takim sposobem nabywania dóbr, w naszym kraju powstaje coraz więcej i więcej sklepów internetowych. Na poparcie tego można przytoczyć statystykę mówiącą o tym, że wartość rynku e-commerce 

Czytaj dalej…

TradeWatch czyli jak sprzedawać skutecznie

TradeWatch: czyli jak sprzedawać skutecznie?

Sprzedaż internetowa stale zyskuje na popularności. Coraz więcej sprzedawców decyduje się na prowadzenie sklepu również na serwisie Allegro. W ten sposób firmy starają się zwiększyć dochody. Niestety na Allegro panuje ogromna konkurencja. Sprawa jest szczególnie skomplikowana dla osób, które chcą rozpocząć tam handel w obleganej niszy. Tutaj z pomocą przychodzi narzędzie TradeWatch, z którego korzysta większość największych 

Czytaj dalej…

Błędy popełniane przy rozwoju sklepu internetowego

W roku 2017 w Polsce działało prawie 30 tysięcy sklepów internetowych. Do kwietnia 2018 zniknął co dwudziesty z nich. Sklepów mających za sobą dwa lata działalności było w tym czasie niecałe 85 procent. Co ciekawe, mityczne „pierwsze 24 miesiące” wcale nie są wartością krytyczną – wśród starszych e-commerce’ów wartości te są jeszcze gorsze. Dlaczego? Ponieważ 

Czytaj dalej…

Internetowy e-sklep integracja z system ERP

Automatyzacja procesów w sklepie internetowym w ciągu ostatnich kilku lat wykonała duży krok do przodu. Pierwsze systemy tego typu umożliwiały usprawnianie pojedynczych czynności, jak generowanie faktur, czy kontrolowanie stanu magazynu. Z czasem jednak, wraz z rozwojem sztucznej inteligencji pojawiły się zupełnie nowe rozwiązania dla e-sklepów. Jeszcze kilka lat temu większość czynności, związanych z prowadzeniem sprzedaży internetowej, 

Czytaj dalej…

Automatyzacje w e-commerce, jak zwiększyć sprzedaż w internecie?

Nawet prowadzenie niedużego sklepu internetowego może wymagać dużo zaangażowania, pracy i czasu. Każde zamówienie musi zostać opisane, zapakowane odpowiednie oraz wysłane. Dodatkowo należy aktualizować ilość dostępnych produktów dostępnych w ofercie. Należy też codziennie sprawdzać ilość zamówień oraz odpowiadać na wszelkie zapytania i reklamacje klientów. Na szczęście powstały bardzo dobre rozwiązania skierowane do właścicieli niedużych sklepów 

Czytaj dalej…

Nowoczesny e-sklep, czyli narzędzie do sprzedaży w Internecie.

E-sklepy cieszą się obecnie ogromną popularnością. W sieci dostępnych jest niezliczona ich ilość praktycznie w każdej branży i dziedzinie. Ciężko wyobrazić sobie dzisiejszą sprzedaż bez sklepów internetowych. Każda firma, niezależnie od wielkości, musi zdawać sobie z tego sprawę. Klienci bardzo chętnie odwiedzają e-sklepy. Taka forma sprzedaży jest nie tylko wygodna, ale także często bardziej opłacalna, 

Czytaj dalej…