e-commerce

Błędy popełniane przy rozwoju sklepu internetowego

W roku 2017 w Polsce działało prawie 30 tysięcy sklepów internetowych. Do kwietnia 2018 zniknął co dwudziesty z nich. Sklepów mających za sobą dwa lata działalności było w tym czasie niecałe 85 procent. Co ciekawe, mityczne „pierwsze 24 miesiące” wcale nie są wartością krytyczną – wśród starszych e-commerce’ów wartości te są jeszcze gorsze. Dlaczego? Ponieważ 

Czytaj dalej…

Internetowy e-sklep integracja z system ERP

Automatyzacja procesów w sklepie internetowym w ciągu ostatnich kilku lat wykonała duży krok do przodu. Pierwsze systemy tego typu umożliwiały usprawnianie pojedynczych czynności, jak generowanie faktur, czy kontrolowanie stanu magazynu. Z czasem jednak, wraz z rozwojem sztucznej inteligencji pojawiły się zupełnie nowe rozwiązania dla e-sklepów. Jeszcze kilka lat temu większość czynności, związanych z prowadzeniem sprzedaży internetowej, 

Czytaj dalej…

Automatyzacje w e-commerce, jak zwiększyć sprzedaż w internecie?

Nawet prowadzenie niedużego sklepu internetowego może wymagać dużo zaangażowania, pracy i czasu. Każde zamówienie musi zostać opisane, zapakowane odpowiednie oraz wysłane. Dodatkowo należy aktualizować ilość dostępnych produktów dostępnych w ofercie. Należy też codziennie sprawdzać ilość zamówień oraz odpowiadać na wszelkie zapytania i reklamacje klientów. Na szczęście powstały bardzo dobre rozwiązania skierowane do właścicieli niedużych sklepów 

Czytaj dalej…

Nowoczesny e-sklep, czyli narzędzie do sprzedaży w Internecie.

E-sklepy cieszą się obecnie ogromną popularnością. W sieci dostępnych jest niezliczona ich ilość praktycznie w każdej branży i dziedzinie. Ciężko wyobrazić sobie dzisiejszą sprzedaż bez sklepów internetowych. Każda firma, niezależnie od wielkości, musi zdawać sobie z tego sprawę. Klienci bardzo chętnie odwiedzają e-sklepy. Taka forma sprzedaży jest nie tylko wygodna, ale także często bardziej opłacalna, 

Czytaj dalej…