Zarządzaj obiegiem dokumentów
Comarch DMS jako moduł systemów Comarch ERP.
Stacjonarne i mobilne modelowanie procesów obiegu dokumentów nigdy nie było tak proste!
Wypełnij formularz aby pobrać wersję DEMO
Obieg dokumentów i procesy biznesowe
Niezależnie od rodzaju działalności, każde przedsiębiorstwo wymaga efektywnego zarządzania dokumentami – w szczególności ich rejestracją i obiegiem wewnątrz firmy. Przetwarzane dokumenty powiązane są ściśle z ustalonymi procedurami pracy. Wymagają one weryfikacji, analizy i zatwierdzenia przez wielu pracowników na różnych szczeblach struktury organizacyjnej. Nasza aplikacja służy polepszeniu workflow w firmie poprzez modelowanie procesów i przepływu prac i zadań wewnątrz przedsiębiortswa.
Comarch DMS (Document Management System) to narzędzie, które pozwala w prosty sposób modelować różnego typu procesy w zakresie obiegu dokumentów. Zaawansowane możliwości pomogą wdrożyć oraz usprawnić np.: elektroniczny obieg faktur kosztowych, umów, zgłoszeń, wniosków pracowników i realizację zapotrzebowań czy dokumentacji technicznych.
O Comarch DMS
Korzyści i Funkcje
Obsługa procedur ISO
OCR
Mobilnie i Stacjonarnie
Opinie o Comarch DMS
Modelowanie Ścieżek Obiegu
Dostęp do Informacji
Wielofirmowość
Automatyzacja i robotyzacja procesów
Poznaj sukcesy naszych Partnerów, którym już pomogliśmy
Skontaktuj się z ekspertem Comarch
Wspólnie określimy Twoje potrzeby. Zaoferujemy opiekę informatyczną i dedykowane rozwiązanie.